Garantie en Klachten - Belangrijke Informatie
Garantie:
- We leveren graag kwaliteitsproducten, maar soms gaat er iets mis. Als er tijdens transport schade optreedt of een ander probleem ontstaat, kunt u aanspraak maken op garantie. Volgens Europese wetgeving zijn we twee jaar aansprakelijk voor gebreken die binnen die periode aan het licht komen. Extra rechten kunnen van toepassing zijn op basis van het Nederlandse recht. Neem binnen een redelijke termijn (minstens twee maanden) contact op als u een gebrek ontdekt. We bieden kosteloze reparatie of vervanging als u tijdig contact opneemt.
Klachten:
- Als er iets niet volgens plan verloopt, laat het ons dan weten via info@doubletroublesieraden.nl. Als een oplossing niet wordt gevonden, kunt u uw geschil voor bemiddeling melden bij Stichting Web winkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 kunt u als EU-consument ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht elders niet wordt behandeld, kunt u deze indienen via het EU-platform.